Producenci

Cenniki do pobrania

Sonda

Z jakim procesorem notebooki są lepsze ?

Statystyki

Produktów:
601
Kategorii:
155
Nowości:
0
Promocje:
0

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.

3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

4. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 158682775.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 
  5. Adres do dokonania reklamacji: FHU Solidex, 27-500 Opatów, ul.Plac Obrońców Pokoju 13
  6. Reklamowany towar powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
  7. Reklamowany towar powinien być kompletny.
  8. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy.
  9. Informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym
    ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane
    jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci.
  10. Towar posiadający
    gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym FHU Solidex i może
    być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie
    z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: otaki@solidexonline.pl lub telefonicznie: 158682775. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, może nastąpić pomniejszenie kwoty zwrotu za zakupiony towar w zależności od stopnia zużycia towaru 

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy FHU Solidex zobowiązany jest do zwrotu kosztów dostarczenia towaru (za transport od sprzedawcy do konsumenta). W takiej sytuacji FHU Solidex zwraca jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu przesyłki dostępnego w swojej ofercie, bez względu na to, jaki środek został wybrany w momencie składania zamówienia.
  7. Adres do dokonania zwrotu: FHU Solidex, 27-500 Opatów, ul.Plac Obrońców Pokoju 13

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie zakwalifikowany jako używany (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o stopniu zużycia i kwotowym rozliczeniu. W ciągu 14 dni roboczych na wskazany nr konta prześlemy zwrot pieniędzy

Wzór odstąpienia od umowy:

 

…………………………………, dnia …………………………

 

OŚWIADCZENIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY*


Ja niżej podpisany(a):

Imię i nazwisko: …………………………………………………………………………………

Adres: …………………………………………………………………………………

Kod pocztowy: ………………………

Miejscowość: …………………………………………………………………………………

oświadczam, że odstępuję od umowy zawartej dnia ……………………… za pośrednictwem sklepu internetowego OTAKI z:

FHU Solidex - Mariusz Piątek

27-500 Opatów

ul. Plac Obrońców Pokoju 13

w związku z zakupem:

Nazwa towaru: ………………………………………………………………………………………………………

Forma płatności**: gotówka, wpłata na konto, płatność za pobraniem (** - niepotrzebne skreślić)

Bank i numer rachunku klienta: …………………………………………………………………………………………………

Nr telefonu: ………………………

jako przyczynę podaję:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

(w przypadku odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny pozostawić pole niewypełnione)

W związku z odstąpieniem od umowy kupna-sprzedaży oświadczam, że zwracany towar nie był używany, posiada wszystkie akcesoria/elementy dołączone do produktu oraz zostanie wysłany w oryginalnym opakowaniu. W związku z odstąpieniem od umowy kupna-sprzedaży oczekuję***: zwrotu gotówki – tylko przelew na konto,

podpis

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

{nocache:23d6e5e98f0a073c21b87f930820a84c#0}
Sklep internetowy od home.pl